wtorek, 19 marca 2013

Znajdz swój ideał z VICHY

Obecnie organizowana jest akcja w wybranych aptekach (listę znajdziesz tutaj: http://poland.vichy.pl/sections/nowosci-i-konkursy/test-przyjemnosci/doc/Apteki.pdf) :) podobno każda z nas dostaje kosmetyki odpowiednie do swojego wieku, ale niestety otrzymałam zestaw do cery dojrzałej, a Pan w aptece nawet nie spytał, jaki zestaw chce dostać... Dopiero po powrocie do domu przekonałam się, że można było dostać inne zestawy, no ale cóż...

Prezentuje co otrzymałam ;)



W tej książeczce znajdziecie dokładniejszy opis próbek ;)



Oto i cały zestaw :) próbki nie są jakieś ogromne - 1,5 lub 3 ml, ale myślę, że da się cokowiel na temat tych kosmetyków powiedzieć już po ich użyciu. Chociażby czy nie mamy na nie alergii albo czy podoba nam się zapach, itd. ;)



Te dwa kremy w tubce to: (od lewej) krem poprawiający gęstość skóry i proporcje twarzy; serum widocznie odmładzające ;)

A w saszetkach można wypróbować: (od lewej) nawilżający krem kojący i wzmacniający; rozświetlający krem wygładzający; przeciwzmarszczkowy krem zwalczający niedoskonałości ;)



Oczywiście jak sami się domyślacie nie za wiele użyję z tego zestawu ;) Może dwa produkty w saszetkach, bo nie zamierzam się w wieku 24 lat katować kremami do cery dojrzałej ;)

Same uważajcie przy pytaniu o te próbki ;) jest jeszcze dla cery młodej czy jakoś tak ;)


Pozdrawiam :)


 

2 komentarze:

  1. Nawet nie wiedziałam, że taka akcja ma teraz miejsce. Sądziłam, że to raczej gratis przy zakupie jakichś kosmetyków. Ale sądzę, że skorzystam przy najbliższej okazji :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no też jest jakaś akcja, że dostaje się gratisy przy zakupie czegoś z Vichy, chyba wode termalna :) ale po za tym jest też akcja z rozdawaniem tych próbek mikroskopijnych ;) ale zawsze warto spróbować ;)

      Usuń