czwartek, 13 czerwca 2013

zmiana trybu życia :)

Moje obecne życie z przyzwyczajeniami zostało daaaaaaaaleko w tyle ;) od zawsze coś robiłam (no może poza liceum :P ) w sprawie mojej sylwetki, ale niestety nadmiar obowiązków troszkę mnie przytłoczył i coraz mniejsza wagę przywiązywałam do jedzenia. Chodziłam na siłowinie również, ale bez większych rezultatów i z przerwami, aż w końcu pojawiła się ONA :)

Powoli się od niej uzależniam :D jeśli nie piszę pracy mgr, nie jestem w pracy to można mnie zobaczyć ćwiczącą :P oto moja skromna kolekcja, która mobilizuje mnie każdego dnia i sprawia, że mam ochotę iść dalej i kształtować moją sylwetkę:


Książka, w której znalazłam masę przepisów na obiady, przekąski i śniadania oraz ćwiczenia, które pomogły mnie zgubić 3 kg, poczuć się lepiej w swoim ciele i sprawić, że mój brzuch wygląda lepiej, a ja mam kilka cm tu i ówdzie mniej:



Tak się przedstawiają moje wymiary od początku mojej styczności z Ewką:



A to mój kolejny plan treningowy - narazie dwie płyty CD, ale może będzie więcej:

zakupiona z SHAPE (cena koło 14,00 zł chyba :P )

zakupiona niedawno na stronie tutaj, cena 25 zł z przesyłką

Gratis otrzymałam taką oto naklejkę za zakupy w sklepie oklejgo.pl:



Macie pomysł, gdzie ją umieścić? :D

A wy przygotowujecie się do sezonu letniego z Ewą Chodakowską a może macie inne sposoby? ;)


Pozdrawiam,

4 komentarze:

  1. Gratuluje samozaparcia :) systematyczność w ćwiczeniach to podstawa. ja niestety mam słomiany zapał, w dodatku jestem leniuchem, ale czuję, że i mnie kiedyś dopadnie mania Ewy Chodakowskiej ;) a naklejkę to może umieść na lodówce? żeby podjadać Cię nie kusiło ;) Ewa będzie czuwać ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, naklejka wciaz niewykorzystana ;) warto sie zmotywowac, bo efekty naprawde sa ogromne. Teraz akurat chodze na silownie, bo nie mam jak cwiczyc tutaj u sibie, bo bym wszystkich pobudzila albo bym przeszkadzala, ale jak znowu bede miala okazje to wdroze raz na jakis czas Ewke znowu :) uwielbiam ta kobiete! Jej pozytywne nastawienie udziele sie kazdemu, mnie rowniez :)

      Usuń
  2. ja jakoś nie moge sie zmobilizować :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiorra, znajdz motywacje, reszta przyjdzie sama ;) przy regularnych posilkach, cwiczeniu 3 razy w tygodniu mozna zauwazyc rezultaty ;) z Ewka jeszcze szybciej! W dwa miesiace schudlam z nia 5 kg :) po 3 miesiacach przerwy pewnie znowu przytylam z 5 kg, ale od miesiaca chodze na silownie i znowu jest lepiej :) jak silownia to najlepiej z instruktorem! Zeby sobie krzywdy nie narobic ;)

      Daj znac, czy od lipca cos sie zmienilo ;) bo teraz niecale 4 miesiace do lata zostaly, Ewka ma teraz wyzwanie bikini ;) i jak to sie zam teraz nazywa ;)

      Usuń