środa, 19 grudnia 2012

krem pod oczy z GlySkinCare



Otrzymałam ten krem od firmy GlySkinCare w ramach wygrania konkursu na testerke, który odbył się na facebook'u. Miałam nadzieję na otrzymanie innego kosmetyku, gdyż ten znalazł się w listopadowym pudełku GlossyBox i niestety nie przypadł mi do gustu, ale stwierdziłam, że dam mu jeszcze szanse i może okaże się, iż jest stworzony dla mnie.

Wielkość opakowania: 15 ml.

Cena za opakowanie: 40 zł.

Opis na pudełku:
Hydrating Eye Cream. Krem pod oczy dzięki zawartości EyePro™ 3X Complex poprawia mikrocyrkulację, przez co zmniejsza opuchliznę oraz redukuje cienie pod oczami. Krem powstrzymuje procesy starzenia, poprawiając sprężystość i nawilżenie delikatnej skóry wokół oczu. Sposób użycia: Przemyj twarz Gentle Cleanser. Zastosuj krem wokół oczu. Krem można stosować rano i wieczorem. Produkt nie zawiera substancji zapachowych. Produkt testowany dermatologicznie.
Made in USA.

Konsystencja: zbyt rzadka. Przy nakładaniu należy uważać, zeby nie spłynął z palców.

Zapach: dość neutralny, niewyczuwalny. Mi akurat nie zależy na zapachu, jeśli chodzi o krem pod oczy.

Działanie: narazie nie jest powalające, ale postaram się przetestować ponownie ten krem do końca stycznia (kiedy GlySkinCare chciałoby otrzymać recenzje tych produktów, które wysłali). Krem poprzez konsystencje nie działa zbyt nawilżająco, a jako, że mam problem ze zmarszczkami mimicznymi, liczyłam na lepsze efekty pod oczami. Jedyne co jest zaskakujące to fakt, że myślałam, że nie mam cieni pod oczami, ale okazało się, że podczas przerwy w stosowaniu tego krem troszkę jednak cierpie na cienie pod oczami. Zobaczymy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz