sobota, 29 grudnia 2012

maska-krem z aloesu Orientana

Pielęgnacja skóry twarzy (noc)


Należy pamiętać, że nocą, kiedy nasza skóra się regeneruje i odpoczywa, potrzebuje ona wtedy bardziej odżywczych kremów, które sprawią, iż procesy te będą przebiegały szybciej i efektywniej. Z tego też wynika ten podział na kremy na dzień i na noc. Do tej pory nie zwracałam specjalnie na to uwagi, ale gdy zaczynają się schody, tzn. problemy z przesuszoną skórą bądź nieodpowiednie nawilżenie bądź nawet łuszczenie, wtedy szukałam pomocy wśród kremów na noc. I znalazłam wybawienie w:

maska-krem z aloesu z Orientany.

Krem ten otrzymałam jako testerka w ramach konkursu organizowanego poprzez strone www.serwisuroda.pl. Miałam z nim już wcześniej do czynienia. Zobaczyłam go w jednym z konkursów organizowanych przez GlossyBox.pl, stwierdziłam, że muszę go mieć i kupiłam go :-) okazał się strzałem w dziesiątkę. Stosuje go już ponad miesiąc, a więc mogę już obiektywnie ocenić, jak działa na moją skórę. A więc zachęcam do lektury ;-)
Ponadto do testowanego kremu załączona była ultoka: bardzo zachęcająco brzmi ta maski pod oczy z naturalnego jedwabiu ;-) więcej na stronie Orientana.pl: http://orientana.pl/category/uroda-maski-do-pielegnacji-oczu.
Pojemność: 200 g

Cena: 43,00 zł

Opis kosmetyku: KREM NA NOC MOCNO NAWILŻAJĄCY DO TWARZY, SZYI I DEKOLTU CERA TŁUSTA I MIESZANA


Maska-krem z aloesu to krem silnie nawilżający dzieki wysokiej zawartości aminokwasów i amylozy. Niezwykle bogaty w witaminy A, witaminy z grupy B - B1, B2, B6, B12, witaminy C i E, kwas foliowy i niacynę aloes stymuluje fibroblasty - wspomagające odbudowę kolagenu, działa odżywczo i łagodzaco na skórę. Dzięki dodatkowym naturalnym składnikom roślinnym takim jak fukoza zahamowany zostaje proces fizjologicznej degradacji kwasu hialuronowego, przez co efektywniej wiąże on wodę wewnątrz skóry i uelastycznia ją. Naturalna witamina E otrzymywana z olejów roślinnych jest aktywnym antyoksydantem i zwalcza wolne rodniki odpowiedzialne z starzenie się skóry. Już po kilku dniach stosowania naturalny krem z aloesu sprawi, że twoja skóra będzie bardziej elastyczna, bardziej gładka i mocno nawilżona.Produkt do pielęgnacji domowej - połaczenie maseczki i kremu na noc. Produkt profesjonalny do stosowania w gabinecie kosmetycznym (ultradżwięki, masaż manualny).


Sposób użyciaDom - Po wieczornym oczyszczeniu twarzy nałóż sporą ilość maski i delikatnie rozmasuj na skórze twarzy unikając okolic oczu i ust. Aplikacji dokonaj około dwadzieścia minut przed pójściem spać tak aby maska całkowicie się wchłonęła. Nie spłukuj. Pozostaw na noc, a rano zauważysz efekt. Gabinet kosmetyczny - produkt do wprowadzania ultradźwiękami bądź masażem manualnym.
Skład: Aqua, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Fucose, Hyaluronic Acid, NMF, Tocopherol, Plant Glycerin, Allantolin.
NIE TESTOWANO NA ZWIERZĘTACH!

OCENA:

1. Zapach: delikatny i orzeźwiający, ale trudny do opisania dokładniej, nie jestem w tym dobra :D najważniejsze, że nie jest drażniący, a przyjemny! (ocena: 5,0)


2. Konsystencja: przezroczysty żel o kolorze zielonym. Dość przyjemne uczucie przy nakładaniu tego kremu-maski, gdy jest troszkę zimniejszy to wtedy odczuwa się przyjemne orzeźwienie skóry twarzy. Po nałożeniu go na noc nie wchłania się całkowicie, pozostawia nietłustą powłokę. Przy porannym myciu twrazy powłoka ta zchodzi bez problemu wraz z żelem do mycia twarzy i po osuszeniu twarzy odczuwamy przyjemnie wygładzoną cerę, delikatną oraz nawilżoną. (ocena: 5,0)


3. Wydajność: używam go od ponad miesiąca, a ubyło go niewiele. Krem ten ma 200g, obecnie już niecałe ;-) Obstawiam, że zużyłam w ciągu tego miesiąca z 1/5 kremu-maski. A więc jeszcze mi na trochę starczy, tam bardziej, że używam go tylko na noc. W czasie większych mrozów nakładałam większą ilość, aby pozwolić skórze się zregenerować w nocy. Jedyny minus, że nie ma aplikatora, więc trzeba użyć szpatułki, ale to nie problem wg mnie ;-) (ocena: 5,0)

4. Dostępność: jest sporo sklepów, w których sprzedawane są te kosmetyki. Cała lista dostępna jest pod adresem orientana.pl/webpage/jak-kupowac.html. Ponadto można zaglądać na stronę internetową http://orientana.pl/ i tam dokonywać zakupów. Koszty wysyłki wahają się w granicach 6,99 - 19,99 w zależności od wybranej formy przesyłki i płatności. (ocena: 5,0)

5. Skład: widoczny u góry. Umieszczę tutaj tylko składniki, które mnie niepokoją, gdyż to one wpływają tylko na zaniżenie mojej oceny o produkcie. Pełny opis wszystkich składników znajduje się na stronie blogu pod adresem: Słownik - skład kosmetyków. Brak w tym kremie składników, na które należy zwrócić uwagę. Wszystkie są albo naturalne albo wytwarzane syntetycznie, ale ich naturalne odpowiedniki znajdują się w naszej skórze. Nie ma substancji wysuszających ani rakotwórczych. To pierwszy w moim życiu krem, który posiada skład idealny! :-) (ocena: 5,0)

6. Działanie: esktra, wspaniałe, cudowne - tylko te trzy słowa przyszły mi do głowy po tygodniu stosowania tego kremu na noc :-) stwierdzam jednoznacznie i niepodważalnie, że maska-krem z Orientany sprawiła, że moja skóra odżyła, stała się odżywiona i dobrze wyglądająca. Po nocy moja skóra była wyraźnie nawilżona, wygładzona, koloryt wyrównał się, nie widziałam żadnych podrażnień, brak zaczerwienienia (które dawało mi w kość :-P ). Byłam strasznie zaskoczona rezultatem widocznym już po jednym zastosowaniu! Nie mówiąc o tym, jak wyglądała moja skóra po tygodniu! (ocena: 5,0)

OGÓLNA OCENA: 5,0/ 5,0

Pierwszy kosmetyk na moim blogu, który otrzymał maksymalną ocenę :-) polecam naprawdę ten krem! Przede wszystkim dlatego, że jest w 100% naturalny i nie zawiera żadnych szkodliwych składników (sprawdziłam!), których jest od groma w innych kremach. Ponadto działanie, które jest rewelacyjne. Każda skóra potrzebuje nawilżenia, bez dwóch zdań. Obojętnie czy jest to skóra sucha czy tłusta czy mieszana, każda z nas musi ją nawilżać, a ten kosmetyk jest idealny do tego zadania! Wszystko w tym kremie jest na tak (no może po za brakiem aplikatora) ;-) zapach, konsystencja, skład, wydajność - wszystko w 100% mi odpowiada. Wiem, że się z nim nie rozstanę nigdy. Wam też polecam! :-)


 

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. tez tak mam :) jest cudownym odkryciem tamtego roku i jeszcze naturalny skład, super!

      Usuń