czwartek, 21 lutego 2013

w końcu u mnie! ;)

LUTOWY GLOSSYBOX już u mnie !! :)

(z lekkim opóźnieniem przez firmę DPD i jego wrednego kuriera :/ )
Jest to urodzinowa edycja wypuszczona przez firmę GlossyBox :) Dotarło do mnie we wtorek po 16, ale niestety byłam w pracy i nie mogłam się z Wami podzielić tą informacją :)

Oto i różowiutkie pudełeczko w całej okazałości:

A w środku ;) również NIESPODZIANKA (akcesoria do pieczenia babeczek, na zdjęciu po prawej)



Dodatkowo otrzymałam zniżkę 40% na zakupy w sklepie www.21diamonds.pl :)



Oto dokładna zawartość krok po kroku:

 1. L'OREAL PARIS Color Riche Le Vernis PEŁNY PRODUKT
Intensywny kolor i blask lakieru zapewniają krystaliczne żywice akrylowe zawarte w jego formule. Polimery zwiększają trwałość, a kształt gwarantuje kontrolę nad rozprowadzaniem lakieru

Wielkość pełnowymiarowego produktu: 5ml
Cena pełnowymiarowego produktu: 20zł




 2. MODELCO Paleta cieni DUO Bronzed Goddes PEŁNY PRODUKT
Paleta dwóch cieni do powiek zawierająca uzupełniające się odcienie, które świetnie prezentują się zarówno osobno, jak i w połączeniu. Dzięki tej palecie możesz stworzyć makijaże dzienne i wieczorowe. 

Wielkość pełnowymiarowego produktu: 2x2,35g
Cena pełnowymiarowego produktu: 80zł


 3. SCOTTISH FINE SOAPS Odżywka do włosów Arboria 40 ml
 Niezwykle delikatna odżywka do włosów, łączy w sobie zapach cytrusów, gruszek i brzoskwini z nutą przypraw. Subtelnie odżywia włosy i pozostawia je pięknie pachnące.

Wielkość pełnowymiarowego produktu: 40ml
Cena pełnowymiarowego produktu: 11,90zł

 4. SCOTTISH FINE SOAPS Szampon do włosów Arboria 40 ml
Niezwykle delikatny szampon do włosów, łączy w sobie zapach cytrusów, gruszek i brzoskwini z nutą przypraw. Subtelnie oczyszcza włosy i pozostawia je pięknie pachnące.

Wielkość pełnowymiarowego produktu: 40ml
Cena pełnowymiarowego produktu: 11,90zł




5. TOŁPA Lekki nawilżający krem odprężający dermo face hydrativ PEŁNY PRODUKT

Uzupełnia poziom nawilżenia i działa odprężająco, intensywnie uelastycznia skórę. Łagodzi podrażnienia, relaksuje skórę i eliminuje oznaki stresu. Wspomaga regenerację mikrouszkodzeń. Zabezpiecza przed negatywnym wpływem środowiska i wolnych rodników.

Wielkość pełnowymiarowego produktu: 40ml
Cena pełnowymiarowego produktu: 36,99zł




Moje pierwsze wrażenie: zastanawiające ;) Bo właściwie sama nie wiem, co o tym pudełku myśleć. Wszystkie kosmetyki bardzo przydatne :) no ale niby już mam sporo kosmetyków, które używam i mają podobne właściwości, więc będzie okazja wypróbować coś innego :) innej firmy!
Moje drugie wrażanie: cieni raczej nie użyję, bo mam dwa czy trzy w podobnych odcieniach, więc tylko by się zmarnowały ;) krem i lakier na pewno użyję! :) kolor lakieru z L'OREAL PARIS jest cudowny, śliczny, idealny, trafiony :) Na pewno użyję! Ale szampon i odżywka odpada, bo nie są odpowiednie do moich włosów, ale któraś z Was chętnie pewnie je przygarnie przy okazji rozdania, które już niedługo się pojawi :)

A Wy jak uważacie? Podoba się Wam ? :)



Jeśli ktoś z Was chciałby zamówić GlossyBox to zapraszam tutaj.
Dodatkowo, jeśli ktoś chciałbym dostać dodatkowe punkty za zamówienie (wymieniane później na darmowe pudełka) to proszę o kontakt! :) Wyślę wtedy zaproszenie do zakupu :)

Pozdrawiam,


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz