poniedziałek, 25 lutego 2013

testowanie NUXE :)

Dziś otrzymałam taką oto paczkę do testowania od Agencja EfektPR :) w takim oto ślicznym pudełeczku <3 a w nim oczywiście kosmetyki NUXE do testowania :) jestem mile zaskoczona, gdyż myślałam, że otrzymam tylko krem do twarzy, a tutaj takie zaskoczenie miłe!



Jesteście ciekawi co w środku? ;) No to zapraszam ;)


Otrzymałam również niespodziankę w postaci: (właściwie nie lubuje się w złocie, ale zawsze warto mieć na każdą okazję coś ;) ) Dostałam informację, że ten wisiorek nie znajduje się w każdym takim zestawie i jest to dodatkowy prezent od NUXE :) tym bardziej dziękuję! :)



A teraz najważniejsza rzecz, czyli KOSMETYKI :) oto i one w całej okazałości:






Najbardziej ciesze się z tego olejka, gdyż jestem na etapie szukania najlepszego :) Krem do twarzy na pierwsze oznaki starzenia się skóry też się przyda :) mam nadzieje, że są one naturalne tak jak zapowiedział producent! :)


Zestaw ten można kupić w aptekach w promocyjnej cenie: 135,00 zł :)

oto szczegóły promocji:




2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. mnie również :) mam nadzieje, ze beda się równie dobrze sprawowały :) na pewno o nich napisze niedługo :)

      Usuń